18 Ocak 2012 Çarşamba

Saçlarınızı Örün



Geçen sene "Saçlarınızı Yandan Örün" başlıklı bir post yazmıştım hatırlarsınız. Bu yıl yine söylüyorum ama bu sefer sadece yandan değil her modelde "Saçlarınızı Örün" diyorum.. :)) Ben yıllardır gerek düzenli gerekse dağınık şekilde örülmüş saçları hep çok sevmişimdir. Eski postlarımdaki resimlerimden de hatırlarsınız belki saçlarımı bol bol yandan örerim... özellikle de tatil resimlerimden... . Gerçekten hem çok kurtarıcı bir model hem de çok şeker duruyor. İster özel bir gece de özenle yapılmış bir şekilde ördürün, ister gün içinde evden çıkarken dağınık bir şekilde örün.. Hem şirin hem de zarif bir görünüm için tavsiye ediyorum.. Gerisi size kalmış :)


















4 yorum:

Moda Sihiri dedi ki...

Orgunun her turlusune bayiliyorum :))

http://modasihiri.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

uzun olsaydı eğer yandan örerek kullanırdım saçlarımı :)

PINKY FASHION dedi ki...

dağınık örgü modelleri çok güzel, paylaşım için teşekkürlerr

Adsız dedi ki...

ilk fotoğraftaki örgüye bittim :)