31 Ocak 2012 Salı

Bugün Benim Doğumgünüm



Bugün Benim Doğumgünüm!!!!


İçimde inanılmaz tatlı bir mutluluk var. Sanki bu 24 saat sadece bana özelmiş gibi geliyor :) Gece 00:00 ile başlayan ve tüm gün devam edecek tatlı mesaj ve telefonlarla daha da mutlu ve şımarık olacağım galiba :)


Tatlı izleyicilerim bugünün en güzel ve anlamlı hediyesi bana SİZLERDEN!!! Bir buçuk yıl önce yazmaya başladığım bloğum sizlerle bugünlere geldi. Sizin o tatlı mı tatlı şeker mi şeker yorumlarınız ve mesajlarınız hep bana enerji verdi. Doğumgünü bahanemle hepinize bloğumu takip ettiğiniz için teşekkür ederim :))


Mucx

Byess

31 yorum:

nina_O dedi ki...

İyki doğdun canımmm:)
Dilerim herşey gönlünce olsun.Mutluluklar :)

Meryem İmamoğlu dedi ki...

Mutlu yıllar! :)

Fikriye Filtresiz dedi ki...

İyi doğdun canım, geldi mi o doğumgünü hediyesi yaz merak ederim:)

Elidaa dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun nice mutlu ve güzel yıllara :)

http://aelidaa.blogspot.com/
Elidanın Aşk Çeşmesi

duygutufekci dedi ki...

mutlu senelerrrrrrrrrrr, herşeyin gönlünce oolması dileğiyle ...

Minik Kelebek Fısıldıyor... dedi ki...

Yeni yaşın; şans, mutluluğuna mutluluk, sağlık getirsin :)
Doğum günün kutlu olsun...

Sevgilerimle...

Trendydolap dedi ki...

dogum günün kutlu olsun şekercimmm nice güzel senelere, bol postlu bol takipcili ve boool alışverişli :)

sevgiler

çiço dedi ki...

pamuk şeker doğum günün kutlu olsun bıcır bıcır yansıyorsun ekranıma hep gül hep mutlu ol sevgler :))

Selestia Hülya Karayel dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun Buket'çim :) Bugün benim de doğum günüm :)

Zeynep dedi ki...

mutlu yıllar buket nice güzel sağlıklı yaşlara :)

Dilekce.. dedi ki...

Mutlu yıllar.. Bol neşeli huzurlu yenilik dolu güzel bir yaş diliyorum :)

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

iyiki dogun iyiki tanıdık seni.
bi kova kadınım daha varmıs da haberım yokmus
paylasımlarınla hep bzimle ol lutfen
nice senelere
dileklerinin hepsi gercek olsun

reyhane dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun..

senem dedi ki...

nice güzel yıllara tatlım :)

AyçA dedi ki...

Canım iyi ki doğdun:) İyi ki bu güzel blogu açtın ve bizde seni tanımış olduk:)

Sevgilerle...

irem dedi ki...

iyi ki doğdun Buket'cim, kova kadınalrını çok severim =) nice mutlu yıllara ;)

Unknown dedi ki...

Doğum günün kutlu olsuuun, nice güzel seneler dilerim sağlıklı :)

eli dedi ki...

dogum günün kutlu olsun. Allah herseyi gönlüne göre versin.

sevgiler eli

xcelis dedi ki...

Buketcim sevdiklerinle beraber sağlıklı mutlu huzurlu nice yıllara Öpoommm

Unknown dedi ki...

mutlu yıllar dilerim sevgiler

tubitos dedi ki...

musmutlu yaşların olsun tatlım iyiki doğdunnn

Nisamu Style dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun:)

Zeynepinnotdefteri dedi ki...

Mutlu Mutlu Yıllar :D

sosyetepazarimm.blogspot.com dedi ki...

en güzel yıllar senin olsun :)

ev kuşu dedi ki...

yeni yasında istediğin tüm güzellikler senin olur insallah canım:)

Bibu Butik dedi ki...

Mutlu seneler :)))

http://bibubutik.blogspot.com/

Buket Poyraz dedi ki...

Hem bu posta hem de twitter a bıraktıgınız tüm güzel ve şeker gibi tatlı dilekleriniz için hepinize cooook ama çok tesekkur ediyorum :))

Buket Poyraz dedi ki...

Alısveriş danışmanı.. Reyhancım cevabımı veriyorum EVET :)))) aynısı olmasa da ilk resimdekinin benzeri geldi canımç. la la la laaa :)

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Hadi yaa süper, güle güle kullan:))

Tannesi dedi ki...

Buketcim, birazcık geç oldu ama doğum günün kutlu olsun. Nice nice mutlu yıllara... Öpüyorum seni güzel Anne. :)
xxx

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

Bugün de benim doğumgünüm :)

iyiki doğduuun :)