15 Şubat 2012 Çarşamba

Macarons d'Antoinette



Bir Sevgililer Gününü daha geride bıraktık... Neler yaptığınızı ve nasıl geçirdiğinizi merak ediyorum...



Beni sorarsanız dün akşam evde yakın arkadaşlarıma hoş bir Sevgililer Günü Kutlaması hazırladım. Çok eğlenceli bir gece olmasından daha önemlisi yaptığım Sevgililer Günü İkramlarımın!!! çok beğenilmesiydi. Ankara GOP Macarons d'Antionette'nin günün anlam ve önemine uygun hazırladığı bu muhteşem pasta ve kurabiyeler görüntü ve lezzetleriyle geceye damgasını vurdu diyebilirim.. :))


Macarons d'Antoinette böyle özel günler ve davetlerde ilk adresim!! Sadece sevgililer günü için değil, gerek baby shower partileri olsun gerek doğumgünleri olsun, isteğiniz doğrultusunda kendi zevklerini de katarak inanılmaz tatlı şeyler hazırlıyorlar. Bunu dışında arkadaşlarımızla akşam çay saati buluşmalarımız için de sıkça Macarons d'Antoinette'yi tercih ediyoruz.. Macaronları için zaten birşey söylemeye gerek bile yok.. Severek ve iç rahatlığıyla tavsiye ediyorum... Keşke daha önceden biliyor olsaydık diyeceksiniz! Denemek isterseniz:


MACARONS d'ANTOINETTE
Turan Emeksiz Sokak No : 7/24

G.O.P. Çankaya / Ankara


0 ( 312 ) 467 30 50














4 yorum:

renkli kuşla herşey tadında dedi ki...

yerim o domuzu yaaaa:))) ama yok yok yiyemem :))

Unknown dedi ki...

Ankara'da en sevdiğim yerlerden biri :)

Adsız dedi ki...

sen güzel diyorsan kesin gitmel lazım deneyecegim

NİNO dedi ki...

Bende cok seviyorum..Hele macaronlar beni benden alıyor...

Sevgiler Nİno
http://ninostudio.blogspot.com