15 Şubat 2012 Çarşamba

Keratinology by Elidor





Benim saçlarımı ne kadar beğenğinizi ve bakımını nasıl yaptığıma dair mail yoluyla gönderdiğiniz sorularınızı hep severek cevapladım. Bugün de keşfettiğim yeni ürünlerden bahsetmek istiyorum sizlere.. Keratinology By Elidor!!!


Kerationology by Elidor serisi nanonun binde biri, metrenin trilyonda biri olan Pico teknolojiyle üretilmiş. Pico tanecikleri sayesinde zenginleştirilmiş keratin moleküllerinin saçınızın özüne çok daha kolayca inebildiği yeni Keratinology serisi, saçların kuaför sonrası bakımı için birebir. Ben fotografta gördüğünüz bakım setimi ilk defa dün kullandım ve farkı hemen hissedebildim. Denemek isterseniz gercekten tavsiye ediyorum. Fiyatları da çok uygun..Şampuan ve saç kremi 15 TL, Yoğun bakım maskesi, gece serumu, Uv filtreli ısıya karşı koruyucu sprey 20 Tl ve 2'li bakım kürü 25 TL..


Ayrıca doğru saç programınız için http://www.keratinology.com.tr/ sitesinden kendi programınızı oluşturabilirsiniz.. Keratinogram uygulamasını IPhone telefonunuza application store'dan da indirebilirsiniz...



Hiç yorum yok: