20 Haziran 2012 Çarşamba

Elif - Şimal

 Ne kadar sade bir elbise giyersek giyelim, o elbiseyi tarz gösteren her zaman aksesuarlarımız oluyor bence.
Özellikle hoş bir kolye veya küpe kıyafeti tamamen bambaşka bir tarza dönüştürüyor. Bilekliklerin de yerini unutmamak gerek tabii :)
Zaten biz bayanların takı sevdası dillere destan :)
Ama her zaman her yerde hoş tasarımlar bulmak o kadar da kolay değil.
Benim en sevdiğim sitelerden lidyana.com da gezinirken tam da kendime göre şirin mi şirin tatlı mı tatlı bir takı markası keşfettim.
Elif & Şimal!!
Elif Kayıkçı ve Şimal Kutluçınar isimli iki yakın arkadaşın yarattıkları marka gerçekten görülmeye ve hatta acil alışveriş yapmaya değer!!
Ben bugun ilk iki karede ki küpelerin siparişlerini verdim bile...
Uzun zamandır bu kadar tatlı tasarımlarla karşılaşmamıştım!
Bakalım siz hangilerini beğenecek siniz???

Elif -Şimal
Showroom: Suadiye Mahallesi, Bilim sok, Aydın Apt. No:10 Erenköy - İstanbul
Tel:0531 919 45 33
www.simalelif.com












Hiç yorum yok: