8 Haziran 2012 Cuma

Bugün Bloğumun 2. Yaşgünü!!


Bugün 8 Haziran!!!
Bloğumu yazmaya başlayalı tam 2 yıl oldu...
Ve sayenizde bugünlere geldi..

Tatlı mı tatlı, şeker mi şeker izleyicilerim..
Sürekli izlediğinizi bilmek ve birbirinden tatlı yorumlarınız benim en büyük desteğim ve enerjim oldu..
Hepinize çoooook teşekkür ediyorum..
İzleme de benimle kalın..
 
E tabi böyle kuru kuru kutlama olmaz..
Benim de sizin için tatlı bir hediyem olacak..
Giveaway hediyem için PAZARTESİ ! diyorum..
Bekleme de kalın..
BYESSS!!




8 yorum:

mm dedi ki...

Nice yaşlara diyelim o zaman.:)

darkchocolatebrown dedi ki...

nice yıllara:D

a dedi ki...

iyiki doğmuş o zaman blogun daha uzun yıllar olur umarım :)

ben de bekliyorum :)
http://rosaygrismoda.blogspot.com/

j.d. dedi ki...

Aaaa nice yıllara tatlım!! ^^

Ellie dedi ki...

nice senelere ^^ severek izlemeye devam ediyoruz :)

Unknown dedi ki...

MUTLU.. UZUN.. YILLAR DİLERİM..İYİ Kİ VARSIN ŞEKERİM...

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Kutlu olsun nice senelere ama bence daha sık yazmalısın, ben her seferinde kaçırıyorum..

Unknown dedi ki...

Tebrikler canım benim, daha nice mutlu senelere hep birlikte diyorum blog dünyasının güzel, içten, zarif ve tatlı insanı! :)