6 Aralık 2011 Salı

Valentino Garavani Sanal Müzesi

Vogue'da okuduğum bir habere göre Valentino ve ortağı Giancarlo Giammetti'nin bu kez internet dünyasına adım atacağını duymuştum.
İkili Valentino Garavani Sanal Müzesi'ni yaratıyorlarmış. Web sitesi ve aplikasyonlar aracılığıyla ulaşılabilecek müze, tasarımcının arşivinden çıkan görsellerle hazırlanıyormuş. Videolar, animasyonlar ve multimedya projeleriyle desteklenen sanal müzeyle ilgili Valentino, "Bu müzeyi tasarımcı sorumluluğumun bir parçası olarak görüyorum. Binlerce moda tutkunu, tasarım öğrencisi ve genç modacı için online dünya artık vazgeçilmez bir tutku. Ben de bugüne kadar kariyerimin bana sunduğu nimetleri onlarla bu ortamda paylaşmayı uygun gördüm" diyor ve ekliyor "Bu müze hem geçmişi aydınlatan hem de geleceğe ışık tutan bir proje olacak."
valentino-garavani-archives.org adresi üzerinden yayınlanacak sanal müze 5 Aralık'ta yayın hayatına başladı bile.

Hiç yorum yok: