9 Mart 2012 Cuma

Marni at H&M Görücüye Çıktı!!!



Dünya çapında aylardır beklenen Marni at H&M koleksiyonu, Türkiye’de 8 Mart Perşembe günü, sadece seçili mağazalarda; İstinye Park, Marmara Forum ve Ankara’da Gordion H&M; saat 10.00’dan itibaren satışa sunuldu.
Sayılı adette limited edition olarak sunulan bu koleksiyon için kimse uyumamış sabahın 7'sinde herkes yollara düşmüş anlaşılan :) Kollara takılan bilekliklerle alışveriş için sadece 10 dakika verilmesine rağmen, koleksiyonun tamamı erken satte tükendi.


Ben de birçok Marni at H&M'i merakla bekleyenlerden biri olarak alacaklarımın listesini önceden yapıp gittim. İstediğim fakat ben yetişemeden tükenen iki-üç parça dışında istediğim herşeyi alabildim :)) Buraya kadar herşey güzel ama bundan sonrası için komik olan, aldığımız bu güzel parçalarla bakalım kimler nerede kiminle nasıl pişti! olacak???


Aslında giderken pek de umutlu olmadığım Marni at H&M koleksiyonunu yakından çok beğendim. Aksesaurları kaçırdığım için biraz üzgünüm ama en azından bu limited edition koleksiyondan sahip olabildiğim parçalar için mutluyum :)


Alışverişe ise GAP kazağım, Burberry gömleğim, Zara eteğim, Calvin Clein çizmelerim ve Dior çantam ile gittim.


B arada Marni at H&M Erkek koleksiyonu için çok fazla güzel yorum yapamayacağım. Daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum. Erkek koleksiyonunu merak edenler varsa sabah erken saatlerde orada olan blogger arkadaşım Kubilay Sakarya'nın sayfasına bakabilirler...














Peki bu paketlerin içinde neler mi var? İşte Marni at H&M çıkarmalarım :)



























2 yorum:

Adsız dedi ki...

Buketcim dior cantan hangi ebatta olanı?

Unknown dedi ki...

Hepsini güle güle, güzel günlerde kullan Buket'cim çok zevkli parçalar seçmişsin. Çizgili hırka benim de favorilerimdendi ama gidemedim, alamadım :( senin üzerinde görmek için sabırsızlanıyorum canım ;)