27 Ekim 2011 Perşembe

Versace for H&M


Hepimizin heyecanla beklediği Versace for H&M 2011-2012 Sonbahar Kış koleksiyonu sonunda yayınlandı. Koleksiyona gerçektem bayıldım. Lanvin for H&M koleksiyonu beni hayal kırıklığına uğratmıştı. Ama Versace'nin ki gerçekten albenili. Birkaç parça hariç bütün koleksiyona sahip olmak istiyoruummmm. Özellikle 1. elbise dahil tüm elbiselerini mutlaka ele geçirmeliyim :)


Bu koleksiyon 17 Kasım 2011 tarihi itibariyle İstinye Park H&M mağazasında satışa sunulacak. Ama malesef o tarihte buralarda olmayacağım. Umarım gittiğim yerde bulabilirim :)



17 Kasım'da ki oluşabilecek izdihamda size şimdiden başarılar.. Güzel parçalar için savaşmaya değer bence :))



























2 yorum:

PD dedi ki...

ilk baştaki pembe elbise ve sondan 3. ve 4.siyah elbiseler çok güzel,şimdiden göz koydum :)

http://iconicmouse.blogspot.com/

Wear A Smile! dedi ki...

siyah deri elbiseyi istiyorum, hatta bu postta siyah ne varsa istiyorum da diyebiliriz :))