3 Ekim 2011 Pazartesi

Burberry Fur and Leather Trench Coat






Soğukların kendini iyice hissettirmesiyle birlikte kendimi kış alışverişi için Panora'da buldum. Aslında kış alışverişi için erken olduğunu biliyorum ama havalar soğudukça sevdiğim hiçbirseyin bedenini bulamayacağımı da çok iyi biliyorum. Bir suredir Burberry'nin bu trençkot modeli kürkünü dergilerde görüp çok beğeniyordum. Denemek için Burberry mağazasına gittim. Fakat bu Prorsum modelin sadece İstinye Park Burberry'de bulunduğunu bir de fiyatının 6000 TL civarı olduğunu öğrenince bu yıl kendisine veda edip :)) yine Burberry'nin kışlık klasik trençkot modeli siyah kaşe paltosunu aldım. Ama bu kürk modelde inanılmaz aklım kaldı :(( Sizce de inanılmaz tatlı değil mi??

7 yorum:

Funny Me dedi ki...

merhaba,
güle güle kullanın. kaça aldınız acaba?

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Buketciğim bence en iyisini yapmışsın almamakla Burberry'e ''evet ''kürke ''hayır'' !

Buket Poyraz dedi ki...

Çok haklısın Coletteciğim.Güzel bir noktaya dikkat çekmissin. Bence de Kürke Hayır.

Funny me Canım yorumun için tesekkur ederim ama aldığım ürünlerin fiyatlarından blogumda bahsetmemeye özen gösteriyorum. ama mail atarsan cvp gonderebilirim :))

Ayşegül dedi ki...

Buket, post'unda bu trençkotun harikalığından ve yüksek fiyatı dolayısıyla sahip olamadığından bahsetmişsin. Ancak Colette'in yorumuna "evet haklısın kürke hayır" cevabını vermişsin..

Söylediğin gibi, bu kürk çok güzel, ama sahibinin sırtındayken..

Sevgiler..

Funny Me dedi ki...

Tamam sorun değil haftasonu bakmaya gidicem nasılsa , aşağı yukarı biliyorum zaten teşekkürler

gülümse dedi ki...

bence fiyatı daha inanılmaz:)))

Audrey dedi ki...

it looks very cozy!

ROWE