12 Temmuz 2011 Salı

Mor Çatı









Ben tam bir kova burcuyum... Yardımsever kova !!! Yardım işleri söz konusu olduğunda hiç düşünmeden ben de varım..Konu ne olursa olsun maksat yardım olsun... İşte önemli bir konuda yardım:





Moda tasarımcıları hazırladığı ve ünlülerin giydiği Mor Çatı Sığınak Vakfı yararına tasarlanan tişörtler Trendyol.com’da bugun satışa çıktı.



Vakıf adına açılan “Mor Çatı Butik’ten” elde edilen gelir, kadına yönelik şiddetin durdurulmasına ve kadınların güçlendirilmesine katkıda bulunmak amacıyla Mor Çatı Kadın Sığınak Vakfına bağışlanacakmış.



Mor Çatı gönüllüsü Deniz Marşan’ın koordinatörlüğünde yapılan çalışmada Elif Cığızlıoğlu, Jale Hürdoğan, Zeynep Tosun, Zeynep Erdoğan, Özgür Masur, Ayşe Deniz Yeğin, Gamze Saraçoğlu ve Mehtap Elaidi sığınaksız ve şiddetsiz bir dünyaya ilişkin umutlarını tişörtlere yansıttı.
Aylin Aslım’dan Azra Akın’a, Beren Saat’ten Banu Güven’e, Ebru Akel’den Rojin’e, Sedef Avcı’dan Şebnem İşigüzel’e pek çok ünlü sanatçı tişörtler ile objektife poz verdi.




Ben Sedef Avcı'nın giydiği ve Gamze Saraçoğlu'nun tasarladığı bu şeker mi şeker tişörtü aldım. Beğendiniz mi??

2 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Buketciğim seni çok kutlarım ! Bu tişörtlerden haberim vardı ama nerede satıldığını bilmiyordum. Ben de alacağım. Sevgiler...

sevda s. dedi ki...

Çok beğendim ben de o t-shirtü. Mor Çatı için oluşu da çok anlamlı olmuş.