27 Temmuz 2011 Çarşamba

Inglot Crazy Nail Enamels







Çok sevdiğim ve 1500 renk seçeneği ile dünyada ki en zengin renk alternatiflerine sahip makyaj markası INGLOT, yeni çılgın bir oje koleksiyonu çıkardı.. Ben de hemen denedim ve bayıldım.. Parlak renkli ojemi sürdüm..Üzerine Crazy Nail Enamels çatlayan ojemi çalkaladıktan sonra sobra uygulayarak kurumaya bıraktım. Daha sonra daha uzun süreli olabilmesi için de cilamı sürdü. Ve şeker mi şeker çılgın tırnaklara sahip oldum.. Renk renk alıp kıyafetlerime uygun renkleri uygulamayı düşünüyorum bu yaz :)))




4 yorum:

Sam dedi ki...

Love the crackle nail polish!

Alinne's Style dedi ki...

really nice this nails! in love with it!
What do you think about we follow each other? i'm following you, I hope you follow me back. thanks!
Kisses, Alinne


www.alinnestyle.com


.

Estefanía Ainoza dedi ki...

So cool!

evy dedi ki...

So funny! Love your pictures!
Nice blog!

http://maffionista.blogspot.com/