26 Ocak 2011 Çarşamba

2011'in Modası Bol Paça Pantolonlar

2008 yılının "Bol Paça" modası 2011'de tekrar moda....Özellikle yüksek belli bol paça modeler daha da hoş duruyor... Mağalara az da olsa gelen yeni sezon ürünler arasında çok hoş modeller keşfettim... Benim öncelikle almayı düşündüklerim GAP 'de ki bol paça koyu lacivert jean, Massimo Dutti'de ki bej-krem kalın keten bol paça pantolon ve İpekyol'da ki kırık beyaz oldukça geniş paçalı model... Siz de bir bakın bakalım neler bulacaksınız??






4 yorum:

pelininstyle dedi ki...

Ben bu modayi hep sevdim:)

Unknown dedi ki...

tekrar moda olmasına sevindim,enn sevdigim ve rahat buldugum model:)

nedicen başa geldi çekicen dedi ki...

bu sene bende bağdat caddesinde Forever New den almıştım ama moda olduğunu bilmiyodum bu sene hemde yüksekbel çok rahat ispanyol a daha yakın bir kot. okadar rahat ki anlatamam tavsiye ederim. 2 tane aldım hemde. ama kumaşı okada kaliteli değil ilk günler boyası çıkabilyor hemde tırnaklarınıza falan lacivert oluoo :D

EZGi :)) dedi ki...

ilk kombine bayıldım