26 Ocak 2011 Çarşamba

2011 İçin Favori Kombinim



2011 İlkbahar / Yaz sezonunun reklam ve tanıtımlarını, bütün moda sitelerinden, bloglardan ve dergilerden takip ediyoruz. Artık hepimizin kafasında bu yaz neler giyeceğimiz konusunda, hangi renklerin ve modellerin moda olduğu hakkında fikirler oluştu... Hatta kendimize bir tarz ve hatta bir kombin oluşturduk bile... İşte benim 2011 yılı için bol bol giymeyi düşündüğüm favori kombinim:

Fuşya-Narçiçeği + Pembe + Siyah Fiyonk Kemer

Sizin kombininizi merak ediyorum???




5 yorum:

Gamze Boztepe dedi ki...

Çok güzel bir seçim olmuş, giyesim geldi baştaki kombini :)

Adsız dedi ki...

fuşya çiçeği rengini çok beğeniyorum,benim favori kombinim her zaman aynı:beyaz elbise siyah çorap :)
http://i1012.hizliresim.com/2010/12/13/5941.jpg

tobeshsstyleworld dedi ki...

Kesinlikle dogru secim :)

rebeltakipte dedi ki...

pembeye,fuşyaya,mora bayılıyorum bende :)

Stil Direktoru dedi ki...

mailine bak şeker mucxx