23 Haziran 2011 Perşembe

Bu Yaz İçin Favori Şarkılarım









Geçen yaz iki tane favori şarkım vardı.. Biri Demet Akalın - Çanta... Diğeri ise Serdar Ortaç - Kara kedi.... Çanta şarkısından hala vazgeçemiyorum... Gelmiş geçmiş en favori şarkılarımdan biri diyebilirim... Peki bu yaz??? Yine iki tane favori şarkım oldu... Her zaman ki gibi biri Demet Akalın ve Sabıkalı... Diğeri ise gerçekten çok çok iyi bir şarkı ... En büyük idolüm Ajda Pekkan ve Yakar Geçerim... Bu şarkıyı dinlemediyseniz mutlaka dinleyin.. Tarkan'ın büyük payını da unutmamak gerek tabi...Yazın bol bol heryerde dinleyeceğiz zaten... :)




Sabıkalı



Kalbime kurdum mahkeme


Yargıladım seni her gece


Hafifletici bir bahane bulamadım


Bu sefer kendini yakalattın


Konuşacak korunacak aşk bırakmadın


Kalbime kurdum mahkeme


Yargıladım seni her gece


Hafifletici bir bahane bulamadım


Yukarda Allah var diye Kendimi yokladım


Hakkın var mı diye bi baktım


Aklımı bayağı bir zorladım


Yapamadım aşk gözünü açtı


Ne bir dakika alırım yok yok yok


Ne bir dakika veririm yok yok yok


Hayatın kıymetini senden iyi bilirim


Sen aşık olanı üzdüysen eğer


Aşk sihrini bozduysan cezalısın


Artık sabıkalısın








Yakar Geçerim
Yine Yüzünden Düşen Bin Parça
Dalıp Dalıp Uzaklara iç Çekiyorsun
Eğer Bıçak Kemiğye Dayandıysa
Niye Bu Amansız Acıya Göz Yumuyorsun
Akıl Karı Değil ızdırabın Böylesi
Bu Aşk Değil Esaretin Tam Kendisi
Ben Senin Yerinde Olsam
Ufak Ufak Uzarım Durmam
Pılımı Pırtımı Toplar Giderim
Bakmam Gözyaşına Bakmam
Bir Dakika Bile Katlanamam
Sevene Zulüm Edeni Ezer Geçerim
O Halden Anlamıyormuş Diyorsa
Sen Niye Üzülüp Kahroluyorsun
Bu Sonucun Vebali Onun Boynuna
Bırak inceldiği Yerden Kopsun
Akıl Karı Değil ızdırabın Böylesi
Bu Aşk Değil Esaretin Ta Kendisi
Ben Senin Yerinde Olsam
Ufak Ufak Uzarım Durmam
Pılımı Pırtımı Toplar Giderim
Bakmam Gözyaşına Bakmam
Bir Dakika Bile Katlanmam
Sevene Zulüm Edeni Ezer Geçerim

Hiç yorum yok: