24 Mart 2011 Perşembe

İpekyol 2011 İlkbahar / Yaz



2011 İpekyol İlkbahar / Yaz sezonu tam benlik...
2011 yaz sezonu için koleksiyonlar çıktıkca yerimde duramıyorum... Kendimi bir an once en yakın alışveriş merkezine atmak istiyorum... :) Aslında itiraf etmek gerekirse bazı koleksiyonları görünce bozulduğum da oluyordu.... çünkü beni yakından tanıyan arkadaş ve izleyicilerim bilir ki yıllardır neredeyse hiç bir kıyafetimden ve belimden fiyonk kemerimi eksik etmem.. her zaman kıyafetlerimin tamamlayıcısıdır.... yada işe gelirken giydiğim beyaz gömleğin üzerine ya ufak bir papyon, ya tatlı bir kravat yada şeker bir askı gibi aksesuarları mutlaka kullanırım... katkat bluzlarım, fiyonklu detaylarım ve favori rengim pembe tam benim tarzımı anlatır.. bu yıl bir kaç koleksiyonda bu detayları görünce garip bir sahiplenmeyle "hayııııırrrr, heryerde moda olmamalı" diye düşünürken galiba yavaş yavaş bu fikre alışmaya başladım :))))
















3 yorum:

Adsız dedi ki...

İpekyol'un modelleri güzel fakat satış sonrası müşteri desteği ve müşteri memnuniyeti konusunda rezaletler.
Ürün değişiminde bile konuyu haksız yere kullanıcı hatası olarak göstebilip sorun çıkartabiliyorlar.
Ayrıca en önemlisi bu firma hiçbir şekilde iade almıyor!
Düzgün, prestijli ve güvenilir bir giyim firması olabilmeleri için daha 1000 fırın ekmek yemeleri lazım.
Olay sadece güzel modeller tasarlayıp satmakla bitmiyor malesef!

Adsız dedi ki...

Sende durdugugibi kimsede durmaz ki. Sen barbie gibisin. Ne güzel iste giydiğin seyler moda oluyor

augustalolita dedi ki...

amazing outfits <3 loving all the photos and styles!!