2 Şubat 2011 Çarşamba

Blumarine Bahar Koleksiyonu



Blumarine 2011 Yaz sezonunu defilesini Fashion TV'de izledim ve oldukça başarılı buldum. Leopar desen, gectiğimiz sezonun favori deseni olmasına ve çok beğenmeme rağmen kendim için fazla iddialı bulduğum için çok fazla kıyafetlerimde tercih etmemiştim. Ama Blumarine bu deseni yeni sezonunda pastel renklerle o kadar güzel kombinlenmiş ki özellikle bu pembelerden mutlaka bir tane edinmek istiyorum :)







Bu modeller Heidi Klum'un Golden Globe'da giydiği Marc Jacobs elbisesini andırmıyor mu? :)

3 yorum:

esinspiration dedi ki...

süpermiş gerçekten..ve maviler tam yaz esintisi, çok beğendim; teşekkürler :)

zumrutstyle dedi ki...

gerçekten ben de bayıldım Blumarine e bu yaz, hatta blogumda da yer vermiştim:

http://zumrutstyle.blogspot.com/2011/01/blumarine-ile-2011-yaz-da-leoparl.html

gerçekten çok güzel bir sezon hazırlamış bizlere :)

Unknown dedi ki...

selam Buket,
Kesinlikle katılıyorum...ben hiç sevmem leopar desenini ama bunlaraa bayıldıımmm;))bunlardan birine sahip olabilmek isterdimm gerçekten;))
hele son fotodaki elbise modellerii süüüpeeeeerrrR;)sana da çok yakışııırr(:(:
paylaşımın için teşekkürler..