12 Temmuz 2010 Pazartesi

Pazartesi sendromu yok!!!

bu pazartesi diğer pazartesilerden farklı benim için... haftasonu o kadar yorucu oldu ki benim için, işe gelmeyi iple çektim... ve sabah sımsıcak güneşli bir hava... dolabı açınca herşey ütülü ve tertemiz.... ayyakkabı dolabımda ayakkabılar özenle dizilmiş... arabada Serdar'ın "Kara Kedi" ve Demet'in "Çanta" şarkısı.... trafikte yeşil ışıklar... işte benim için güzel bir hafta başlangıcı...

(sevdiğim ayyabılarımdan bir görüntü)Kara kedi gireceğine aramız
Seni şöyle alalım otur yakınımıza
Tüm gereksiz arızalar gitti gideli
Günün en güzeli sen güzeliz iki deli
Olsun varsın seveni çok
Önüme geçme yanarsın ateşi çok
Sana bir arıza lazım bu gecelik
Yüz yüze bakışalım hangimiz platonik
Yüz yüze bakışalım hangimiz fotojenik
Kara kedi gireceğine aramıza
Seni şöyle alalım otur yakınımıza
Tüm gereksiz arızalar gitti gideli
Günün en güzeli sen güzeliz iki deli
Can alıcı olmadı yemedi sözüm
Acımasız olalım hadi gel iki gözüm
Bu da çözüm olmadı can acısına
Seni öne yazalım yürek atamasına
Olmadı bitmedi fiyakası
Havalı zor beni zirvede tanıması
Yüreği aynı onun gibi deli ziyan
Yüz yüze konuşalım kapalı kapı cihan
............................................................
Gidiyorum şimdi elimde bi yürek
Bu sonuca nasıl geldik delice severek
Güm güm atıyor çok üzülerek
Ölüyorum ama gidiyorum
Gücüme gidiyor kurduğun cümleler
Düştüğüm hallere inanamıyorum
Üstümde kurduğun edepsiz baskıya dayanamıyorum
Bu sabah aynada kendime bir söz verdim
Belki de bu aşka ve sana zarar verdim
Yıllarca senin için özümden verdim
Çok iyi anlıyorum
En azından beraberken
Ayrılalım yol yakınken
Henüz saygı duyarken Ve severken..
Gidiyorum şimdi elimde çanta
Tüm bağlantımı kestim şu anda
Üzülüpte başına vurduğu anda
Zor olacak ama gidiyorum
Gidiyorum şimdi elimde bi yürek
Bu sonuca nasıl geldik delice severek
Güm güm atıyor çok üzülerek
Ölüyorum ama gidiyorum

Hiç yorum yok: